مخاطب شناسی شرط لازم در تبلیغ

اگر میخواهید[شما طلاب] تبلیغِ خوب بکنید، از قبل مخاطب خودتان را انتخاب کنید. میخواهید با جوانها حرف بزنید؛ خیلی خوب، اگر مخاطب خودتان را انتخاب کردید - که جوانها هستند - باید بدانید سؤال او چیست.
یک طلبه‌ای بود، مشهد درس ما میآمد؛ بعد مدتی بود، نبود؛ او را توی درس نمیدیدم. بعد از مدتی او را دیدم، گفتم کجا بودی؟ گفت فلان جا - یکی از شهرهای دور استان خراسان - مشغول تبلیغ بودم. گفتم خب، بالاخره چی؟ گفت به نتیجه‌ای که رسیدم، این است که من هیچی برای این مردم یاد نگرفتم. گفت من هرچه بلدم، به درد اینها نمیخورد! خب، این مخاطب‌نشناسی است. مخاطب را باید شناخت؛ روستائی، شهری، تحصیلکرده.

۱۳۹۰/۰۷/۲۰
بیانات در جمع ون شیعه و اهل سنت کرمانشاه‌

ادامه مطلب

شرکت در همایش فعالان نقد مسیحیت

طلاب زبان دان در ترویج ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه بین الملل بکوشند

دوره مقدماتی مخاطب شناسی

مخاطب ,شناسی ,جوانها ,گفتم ,مدتی ,بود، ,را انتخاب ,او را ,مخاطب خودتان ,خودتان را ,مخاطب شناسی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدیریت اجرایی قابلمه کافه شبانه روزی اروما بی خوابی های یک ذهن سرگشته گیاه داروشناسی و داروشناسی گیاهی کتابخانه عمومی معراج شهرخنداب واردات کالا و فروش و بازرگانی kosarprint چاپ بنر در اصفهان| چاپ بنر فوری در اصفهان| چاپ بنر آنلاین اینترنتی در اصفهان پیوند پاک